Klanten in een bemiddeling verwachten dikwijls dat de ander verandert. Als bemiddelaar zijn we soms gefrustreerd omdat klanten niet veranderen en we denken dat we dan betere, nieuwere, andere vragen moeten stellen, creatiever moeten zijn. Maar stel dat dat niet waar is en dat het enige wat we te doen hebben, onze stoel draaien is? Wat als het enige wat we te doen hebben, onze mindset veranderen is? Maar hoe doe je dat dan?
Met behulp van praktische tools doen we aan zelfreflectie en kijken we hoe we een externe mindset kunnen inbrengen in onze dagelijkse praktijk, als bemiddelaar maar ook als HR-medewerker, als leidinggevende of als coach.
MEDIV is een KMO geregistreerd dienstverlener met erkenningsnummer DV.O105551 MEDIV is een door de Federale Bemiddelingscommissie Erkend Opleidingsinstituut
KMO-Portefeuille
MEDIV is een geregistreerd dienstverlener voor de KMO-Portefeuille, dienst Opleidingen (thema: beroepsspecifieke competenties). Ons registratienummer is DV.O105551.
Contact
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.