- 0 - 100g: 3,10 €
- 100g - 350g: 4,64 €
- 350g - 1kg: 7,74 €
- 1kg - 2kg (pakje): 10,60 €
- 2kg - 10kg (pakje): 10,60 €
Oplossingsgerichte mediation richt zich niet op het conflict, maar vraagt: wat wilt u voor het conflict in de plaats? Wat gaat er al goed en wat werkt wél? De focus ligt op het bereiken van de gewenste situatie in de toekomst.
Cliënten worden als competent gezien om hun gezamenlijke doel te formuleren en oplossingen te bedenken en uit te voeren die dit doel dichterbij brengen. De expertise van de oplossingsgerichte mediator ligt in het stellen van de juiste oplossingsgerichte vragen om cliënten hierbij te helpen. Daar waar cliënten gestuurd zijn of vinden dat de ander schuld heeft aan het conflict en moet veranderen, heeft de oplossingsgerichte mediator de expertise om te motiveren tot verandering van gedrag.
Het concept en de methodiek van oplossingsgerichte mediation, alsook de houding van de oplossingsgerichte mediator verschilt wezenlijk van de tot nu toe gehanteerde vormen van mediation, zoals het probleemoplossende, het transformatieve of het narratieve gespreksmodel. Met dit nieuwe model is de sfeer positief en kan dat ook blijven. Exploratie en analyse van het conflict en het uiten van emoties worden (grotendeels) overbodig. Gesprekken met cliënten worden korter, effectiever en daarmee is oplossingsgerichte mediation tevens kostenbesparend.
Fredrike Bannink is NMI-gecertificeerd mediator en projectmediator van de Rechtbank te Amsterdam.
Betalen kunt u via overschrijving, PayPal, Bancontact en kredietkaart. Indien u betaalt via overschrijving worden de gekochte artikelen u toegestuurd zodra wij het verschuldigde bedrag op onze rekening hebben ontvangen.
De wettelijke garantie op aangekochte producten geldt vanaf de datum van levering aan de eerste eigenaar en is 2 jaar geldig. Om beroep te doen op garantie moet u, de klant, een aankoopbewijs kunnen voorleggen. Klachten zullen enkel aanvaard worden door MEDIV BV, indien deze worden gemeld binnen de 2 maanden nadat de oorzaak van de klacht zich heeft gesteld. Klachten dient u schriftelijk te melden via e-mail via info@mediv.be of aangetekend schrijven aan MEDIV BV, Bonheidensteenweg 58, 2812 Muizen. In geval van klachten over bestellingen of leveringen, is de aansprakelijkheid van MEDIV BV steeds beperkt tot de waarde van de betreffende artikelen.
MEDIV is een geregistreerd dienstverlener voor de KMO-Portefeuille, dienst Opleidingen (thema: beroepsspecifieke competenties). Ons registratienummer is DV.O105551.
Ontvang onze agenda in je mailbox.
Blijf op de hoogte van het MEDIV nieuws.