MEDIV nieuwsbrief |
||
MEDIV: ERKEND OPLEIDINGSINSTITUUT VOOR BEMIDDELING | OMGAAN MET CONFLICTUEUZE VERSCHILLEN | GEWELDIGE COMMUNICATIE | DEEP DEMOCRACY | ||
Constructief omgaan met klachten in de advocatenpraktijkKen je dat:
Naast heldere theoretische kaders en modellen die inzicht brengen, reiken we concrete handvaten aan om constructief met klachten en klagers om te gaan. We werken vanuit concrete voorbeelden uit jullie praktijk. We werken onder meer met inzichten vanuit geweldloze communicatie van Rosenberg, de dramadriehoek van Karpman, de communicatieroos van Leary, het DSKK-model van Seale. Doelgroep: advocaten, advocaat-bemiddelaars Praktisch |
||
NOG op de kalender in MEIKennismakingsavond Basisopleiding tot Bemiddelaar Hasselt Alternatieve geschillenbeslechting in het VERZEKERINGSWEZEN DE VOLLEDIGE KALENDER 2021 KAN JE HIER NALEZEN |
||
MEDIV is een KMO geregistreerd dienstverlener met erkenningsnummer DV.O105551 MEDIV is een door de Federale Bemiddelingscommissie Erkend Opleidingsinstituut |
||
WWW.MEDIV.BE | CONTACTEER ONS | ||
MEDIV is een geregistreerd dienstverlener voor de KMO-Portefeuille, dienst Opleidingen (thema: beroepsspecifieke competenties). Ons registratienummer is DV.O105551.